Fredag den 17. april underholdte The2Tops til en skøn fødselsdagsfest i Aktivitetscenter Vigerslevhus.🇩🇰🎶
Bo fyldte rundt og havde ønsket 2 1/2 times musik, dans og hygge med The2Tops! 💃🏽💃🏽🤩
Det blev en dejlig eftermiddag med alle de gode sange, og Charlotte måtte lige se, om Simones boa nu også var ægte “money, money, money”! 😆💸💸💸💸❤️

