Praktisk info

Hvordan booker man os?:
Ring, sms eller mail til os. Vi svarer altid, så hurtigt vi kan.
Fortæl om dit arrangement, og vi skal give dig et godt tilbud.
Husk at booke os i god tid.
 
 
Hvad spiller vi til?:
ALT! Hvis der er brug for dejlig musik og en fantastisk stemning, så kommer vi og spiller.
Vi har spillet til alle slags arrangementer: receptioner, bryllupper, fødselsdage, konfirmationer, firmafester, julefrokoster, kursusarrangementer, på restauranter og caféer. Der er ingen begrænsninger.
 
 
Hvor meget plads skal vi bruge?:
Normalt skal vi bruge 4×4 m, da vi har keyboard, højttalere, mixer og instrumenter med.
Men vi har aldrig oplevet at spille et sted, hvor der ikke var plads til os. Vi finder altid ud af det.
Det er ikke nødvendigt med en scene, men er den der, er det fint.
Vi har selv alt lys- og lydudstyr med.
Det eneste vi har brug for, er et almindeligt 230V stik tæt på scenen/stedet, hvor vi skal stå.
 
 
Priser:
Prisen på det enkelte arrangement afhænger af flere ting. Bl.a.:
  • Hvor i Danmark skal vi spille?
  • Hvor længe skal vi spille? Den samlede mængde tid vi bruger på arrangementet?
  • Er det som underholdning og/eller til dans?
  • Er det om dagen/aftenen eller på en hverdag/ i weekenden?
  • Skal vi have lydmand med?
  • Hvor stort et anlæg skal vi medbringe?Ring eller skriv til os for et uforpligtende tilbud.


Plakater:
Hvis der er brug for lidt reklame for et arrangement, hvor vi skal spille, har vi plakater i A3-størrelse, som I blot kan rekvirere.